04 octobre 2010

Freebie mini-kit

Le mini-kit que j'avais proposé à la 1ere ronde du concours "Next Designer Contest" sur The Studio..." Je le partage avec vous en freebie. J'espère qu'il vous plaira!



Voici 2 pages que j'ai fait avec ce kit, j'aime bien ces couleurs tendres et naturelles.


9 commentaires:

  1. Thank you for your freebies. Link on your post was added to PickleMouse freebie list

    RépondreEffacer
  2. Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Kit(s) post on Oct. 05, 2010. Thanks again.

    RépondreEffacer
  3. Thanks for the great freebie! Love the grasshopper!

    RépondreEffacer
  4. This is lovely. Thank you so much.

    RépondreEffacer
  5. Merci beaucoup Pasko !!
    C from Paris ☺

    RépondreEffacer
  6. thank you for this beautiful freebie !

    RépondreEffacer
  7. beautiful natural elements! thank you!

    RépondreEffacer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails